داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

اگهی فوت

آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند!

  زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است.  

 آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آور ترین سلاح بشری مرد!"

   آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟

 سریع وصیت نامه‌اش را آورد. جمله‌های بسیاری را خط زد و اصلاح کرد.

پیشنهاد کرد ثروتش صرف جایزه‌ای برای صلح و پیشرفت‌های صلح آمیز شود.

  امروزه نوبل را نه به نام دینامیت، بلکه به نام مبدع جایزه صلح نوبل،  جایزه‌های فیزیک و شیمی نوبل و ... می‌شناسیم.

او امروز، هویت دیگری دارد.یک تصمیم، برای تغییر یک سرنوشت کافی است!    


 

جمله روز :  تفاوت بین نابغه و کودن بودن در این است که نابغه بودن محدودیت های خودش را دارد .

آلبرت انیشتین
 

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

این مطلب از طرف یکی ار دوستانم برای من نقل شده ایشون تعریف می کرد که یک ماه پیش برای من ایمیلی اومد که می گفت HDTV، مدیا پلیر، موبایل و... رایگان.
من اول باور نکردم ولی رفتم ثبت نام کردم و عضو شدم و گزینه گوشی رو انتخاب کردم.
جالبه دیروز یه گوشی برام اومد. به خاطر همین به شما هم توصیه میکنم یه سری بزنین و حتما عضو بشین.
اومدن گوشی من حدود 3 هفته طول کشید. گوشی که من انتخاب کرده بودم آیفون 16 گیگ بود .خیلی عجیبه ولی خوشبختانه صحت داره. رایگانه و به نظر من که هیچ ضرری نداره. عضویتش هم 10 دقیقه بیشتر طول نمیکشه.
این که چرا این شرکت هدایای مجانی میده! این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی باشه که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی میشود. در واقع برای آنهاتبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات تلویزیونی است. شما فقط با زیر مجموعه گیری میتوانید موبایل، کنسول بازی،mp3 player و ... دریافت کنید.
عضو گیری هم فقط از طریق ثبت نام تو سایت صورت میگیره نه پولیه نه گلدکویسته نه خطر داره، هیچی نیست فقط تبلیغاته.
برای شروع ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت زیر بشوید:
http://www.xpango.com?ref=92119982
چیزی را که می خواهید انتخاب کنید (گوشی، مدیاپلیر، کنسول بازی و...): برای انتخاب روی یکی از موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم- کلیک کنید.
سپس روی گزینه Sign up Now در بالای صفحه (عبارت سبز رنگ) کلیک کنید. یک صفحه باز می شود. در صفحه جدید فرم را پر کنید:
آدرس پستی خود به انگلیسی را درست بنویسید چون هدیه انتخابی شما به آدرستان ارسال خواهد شد
Free Gift: در این باکس هدیه خود را انتخاب کنید.
:Referral ID در این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید.
بغل عبارت Term and Condintion یک تیک بزنید.
توجه: اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد .
در انتهای کار روی REGISTER کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل شود.
چند دقیقه بعد به ایمیل شما نامه ای میایدبر روی لینک اول کلیک کنید.
توجه: از یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون اکانت شما ابطال می شود.
برای شروع ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.xpango.com?ref=92119982
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد