داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

ملا و راهب

یک ملا و یک راهب که مراحلی از سیر و سلوک را گذرانده بودند و از دیری به دیر دیگر سفر می کردند ، سر راه خود دختری را دیدند در کنار رودخانه ایستاده بود و تردید داشت از آن بگذرد.

وقتی ان دو نزدیک رودخانه رسیدند دخترک از آن ها تقاضای کمک کرد. راهب بلا درنگ دخترک را برداشت و از رودخانه گذراند.
آن دو به راه خود ادامه دادند و...

 مسافتی طولانی را پیمودند تا به مقصد رسیدند. در همین هنگام ملا   که ساعت ها سکوت کرده بود خطاب به همراه خود گفت:« دوست عزیز! ما  نباید به جنس لطیف نزدیک شویم. تماس با جنس لطیف بر خلاف عقاید و مقررات مکتب ماست. در صورتی که تو دخترک را بغل کردی و از رودخانه عبور دادی.»
راهب  با خونسردی و با حالتی بی تفاوت جواب داد:« من دخترک را همان جا رها کردم ولی تو هنوز به آن چسبیده ای و رهایش نمی کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی جالبی دارید ... بهتون تبریک می گم



شما از طریق این وبلاگ می تونید درآمد خیلی خوبی داشته باشید

من با چند تا سایت خیلی خوب کار می کنم که بسیار معتبر هستند ... کار کردن با اونها هیچ ضرری نداره چون ثبت نامشون رایگانه و به ازای فعالیت شما بهتون پول هم می دن

اول از همه سایت های کلیکی را به شما معرفی می کنم :

اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :
http://www.oxinads.com/?i=41043
دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش :
http://www.clickchi.com/index.php?refer=banamak77
سمین سایت سایت تبلیغات گستره یکی از معروفترین سایتهای کلیکی هست اینم لینکش
http://www.tablighatgostar.com/PublisherRegister.aspx?MK=989
و بالاخره خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره : مطلب کسب درآمد از طریق اینترنت رو حتما بخون مطمئنم از طریق راههایی که بهتون گفتم می تونید درآمد فوق العاده ای را کسب کنید

منتظرتون هستم
به وبلاگ من هم سر بزنید . خوشحال میشم ... راستی ممنون میشم روی تبلیغاتم هم کلیک کنید .

موفق و پیروز باشید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد