داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

مهندسی و مدیریت


مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:

"ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی "۱٨'۲۴ﹾ ۸۷ و عرض جغرافیایی "۴۱'۲۱ﹾ ۳۷ هستید.
.
.
.
.
.


مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید.

مرد روی زمین :

بله، از کجا فهمیدید؟؟"

مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.

مرد بالن سوار : بله، از کجا فهمیدید؟؟؟"

مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا می خواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.2simcard.blogfa.com

همکا رگرامی:
هنگامیکه از یک فروشگاه معتبر خرید میکنید.همیشه از کیفیتی بالا و هزینه های پایین بهره مند هستید.گروه سیمکا وابسته به سیستم مکانیزه کالا به خاطر افزایش رضایت مندی شما –ایجاد نرخ مطلوب تر با کیفیت بهتر کالاها-گسترش اجناس و تنوع محصولات با سرعت تحویل بیشتر تاسیس شد.انتخاب کالاهای جذاب با کیفیت و قیمت های استثنایی –ارایه خدمات به مشتریان عزیز به محبوبیت سیمکا افزوده و باعث شده هر هفته دهها خریدار به جمع ما بپیوندد.
خرید زمانی خاطره انگیز و لذت بخش و رضایت مند است که شما با یک راهنمای مطمین و دلسوزو معتبر همراه باشید
موفق باشید-سیمکا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد