داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

اس ام اس ویژه عید

اس ام اس های نوروزی

اس ام اس های نوروزی امسال:

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست.

نوروزتان مبارک

 

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد

اینگونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

 

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی

نوروز مبارک

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

نوروز، جاودانه ترین جشن روزگار

نوروز مبارک

دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت، رازهای

رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند.

در سال جدید خورشیدی، سبزی، شادی، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان

را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

امیدوارم عید با بوسه هایش، بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین

مبارک باشد.

باغ رویاهایتان پر شکوفه، شکوفه های زندگیتان پربار، تنتان سالم، دلتان شاد.

نوروز مبارک

سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی

 

می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک، حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره. پس

سال نو مبارک!

فرارسیدن فصل رویش گل و برافروختگی آتش اهورایی نوروز باستانی مبارک باد.

 

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی من

آنهم شب پاک عید تقدیم تو باد.

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم، ما هم سعی می کنیم

زیاد جا نگیریم!

سال نو پیشاپیش مبارک

ستاره بختتان بالا

سپیده صبحتان تابناک

سایه عمرتان بلند

ساز زندگیتان کوک

سرزمین دلتان سبز

سال جدید مبارک

لحظه ای که سال تحویل می شه ... تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی ...

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه... سال نو

مبارک

><(((:> mahi

-!!!!- sabze

-€€€- sir

-@@@- senjed

~...~ somag

-$$$- sekke

-~- samano

-( ' )( ' )- sib

یادت باشه اولین کسی که برات هفت سین چید من بودم

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختند گرم! ما هم سعی می کنیم

زیاد جا نگیریم. سال نو مبارک

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز،

پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

سال 87 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم سال 87 مثل اجدادش

نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه.

 

سال خود را با بهترین 7سین آغاز کنید:

سلام قولا" من رب الرحیم

سلام علئ موسى و هارون

سلام علئ ابراهیم

سلام علئ نوح فى العالمین

سلام علئ المرسلین

سلام علئ إلیاسین

سلام هی حتى مطلع الفجر

 

اس ام اس های نوروزی سال گذشته:

قبل از عید - طنز

چهارشنبه سوری نزدیکه. یه وقت نری از رو آتیش بپری. آخه اگه جایگر بره رو آتیش کباب

می شه!

به علت نبودن چرت و پرت برای ارسال SMS، پیشاپیش نوروز 87 را تبریک می گویم.

<<<< بوووووم >>>>

------------------

... سال نو ...

.................

.................

.................

نشده هنوز!

هول نشو... عمو نوروز بود...

باد صدا دار داد !!!

این اس ام اس رو 5 روز دیگه بخون.

.........

.........

گفتم 5 روز دیگه!

.........

.........

عید نوروز مبارک. یادت باشه من اولین کسی بودم که بهت تبریک گفتم!

تو عید میوه ها گرون شده. قدر خودتو بدون گلابی

می خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری بخوریش

سلام، خوبی؟ من تا 5 روز دیگه دارم میرم. می دونم خیلی اذیتت کردم. شاید کسی که بعد

از من میاد از من بهتر باشه... بدی، خوبی از من دیدی ببخش، قول بده فراموشم نکنی.

خداحافظ برای همیشه.

از طرف سال 1386

در پی اختلاف نظر علما در مورد اینکه 4شنبه سوری 22 اسفند است یا بیست و نهم، روز

22 اسفند یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته وحشت نامگذاری شده

 

 

ایام عید - تبریک رسمی

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که دادی مرواد از یادت

سال نو و نوروز باستانی مبارک

سایه حق

سلام عشق

سعادت روح

سلامت تن

سرمستی بهار

سکوت دعا

سرور جاودانه

این است هفت سین آریایی

نوروز مبارک

سلامتی

سعادت

سیادت

سرور

سروری

سبزی

سرزندگی

هفت سین سفره زندگیتان باشد.

نوروز 87 مبارک

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی ما

آن هم شب عید تقدیم تو باد

مثل ماهی زنده

مثل سبزه زیبا

مثل سمنو شیرین

مثل سنبل خوشبو

مثل سیب خوش رنگ

و مثل سکه با ارزش باشید

سال نو مبارک

دنیا را برایتان شاد شاد

و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم

هر روزتان نوروز

با آرزوی

12 ماه شادی،

52 هفته پیروزی،

365 روز سلامتی،

8760 ساعت عشق،

525600 دقیقه برکت،

3153000 ثانیه دوستی.

سال نو مبارک باد

سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،

اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

********سال نو مبارک********

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است

آغاز بهار بر شما مبارک

><(((>

><(((>

><(((>

من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم.

سال نو مبارک

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

امروز 2 نفر از من آدرس و شماره تلفن تو رو گرفتن که بیان پیشت

منم دادم. سال دیگه می یان سراغت

یکیشون خوشبختی بود

اون یکی هم موفقیت

\/\/\\\&///\/\/

این سبزه 13 به دره. اون وسطی رو برای رسیدن شما به همه آرزوهاتون گره زدم

 

 

ایام عید - طنز

نیکلاس کیج، جنیفر لوپز، آنجلینا جولی، تام کروز، رابرت دنیرو، خود من و بقیه

ستارگان جهان سال جدید را به شما تبریک می گوییم.

یادت باشه تعطیلات به زودی تموم می شه و بعدش امتحاناته که انتظارت رو می کشه.

ستاد کوفت سازی تعطیلات نوروزی

حلول ماه مبارک نوروز بر تمامی فجرآفرینان عرصه ایثار و پیروان آن حضرت صلوات

e

.

..

ei

.

..

eid

.

..

eide

.

..

eidele ghafel

.

..

didi sale 87 ham tamoom shod?

سرسبزترین سبزه ها تقدیم تو باد . . . . . . .

( ستاد تامین علوفه دامی ) طرح ویژه جمع آوری سبزه های 13 به در

با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی، دستگاه سبزه گره زنی با قابلیت 90 گره در

ثانیه پیش فروش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد