داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

 

 

به یارو میگن : لپ لپ می خری ؟ میگه : آره !

 

 

 میگن حالا جایزه هم توش داره ؟ میگه فکر نمی کنم ،

 

 

‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم !!!

  

 

 

 

اگر خداوند تکه ای زندگی به من ارزانی می داشت ،

 

 

 قبایی ساده می پوشیدم ، نخست به خورشید چشم

 

 

 می دوختم و نه تنها جسمم که روحم را عریان می کردم .

 

 

(( گابریل گارسیا مارکز  ))

 

 


غضنفر پری دریایی می‌بینه و بهش میگه: تو چقدر خوشگلی، زن من می‌شی؟ پری میگه: من که آدم نیستم، غضنفر میگه: فکرکردی من آدمم؟

 

 

تو به من بگو زشت! من به تو می گم قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...

 

 

غضنفر سرطان میگیره هرکی میاد خونش میگه من ایدز دارم زنش میگه مرد چرا دروغ میگی .میگه میخوام بعد از مرگم کسی بات ازدواج نکنه!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
efs چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد