داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

داستان ها و حکایت های کوتاه

داستانهای جالب و حکایات خواندنی

 

 

حقیقت تلخ بهتر از یک دروغ شیرین است .

 

(( مثل آفریقایی ))

 

***

 

کسی که خون را ببیند و خونسرد باشد پیروز است .

 

(( مثل انگلیسی ))

 

***

 

کسی که یک بار می دزدد همیشه خواهد دزدید .

 

(( مثل اسپانیایی ))

 

 

 

یارو  قاضی میشه ، یکی میره پیشش میگه من از همسایه ام

 

شکایت دارم ، یه من گفته گه نخور

 

قاضی هم میگه : غلط کرده ، برو بخور .به کسی چه مربوطه ؟!!!!

 

 

* * *

 

دعای شب کودک :

 

 خدایا ! خودت می دونی آب کم خوردم ،

 

 جیش هم کردم ، پس کمک کن صبح کتک نخورم !

 

 آمییین

 

 

 

می خوام عکسمو بدم واست برای یادگــــاری . . .

 

.....

 

 فقط یه شرط داره . . . . . . .

 

.....

 

 اونم اینکه وقتی بهش نگاه می کنی ,

 

.....

 

 با چاقوی تـــــیـــــز پرتقال نخــــــوری ! 


 

 

گفتش بخواب منم خوابیدم . گفتش وا کن منم وا کردم .

 

 

 خیلی درد داشت ولی تحمل کردم .

 

 

 بعدش داشت خون میومد . داشت خون میومد؟!!

 

 

 برام عجب بود آخه اولین بار بود که.... داشتم دندونم میکشیدم!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد